BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, November 3, 2010

titik permulaan.

dh hampir 2 bulan aku kt sini, tapi masih lagi dalam tempoh menyesuaikan diri dengan persekitaran yang baru, yang sememangnya betul-betul baru. kalau di malaysia apa yang diramalkan oleh ahli kaji cuaca semuanya betul saja, tapi di sini, cahaya matahari yang terang boleh berubah menjadi ribut dalam masa setengah jam sahaja. betul lah apa yang mereka( British people) katakan, "British weather, unpredictable" hahaha. ni baru secubit je pengalaman aku sepanjang hampir 2 bulan di sini. cuma masalah nya aku bukan lah seorang yang dilahirkan untuk menulis. bab bab menulis ni memang lemah, tapi aku nak jugak berkongsi pengalaman aku ni berada di tempat orang dengan semua orang. oleh itu, aku hanya akan upload gamba je kat sini. hehehe.

0 comments: